Forum www.klanoldboys.fora.pl Strona Główna www.klanoldboys.fora.pl
Forum klanu Oldboys gry KnightOnline
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

zz

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.klanoldboys.fora.pl Strona Główna -> Spam
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ronin
Administrator



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wołomin

PostWysłany: Pon 9:58, 24 Sie 2009    Temat postu: zz

Spis Treści:
• 1.0 – Przegląd Ogólny
• 2.0 – Niewidzialność (Hide (Stealth))
• 3.0 – Sygnety Pieczęci
o Nakładanie Pieczęci (3.1)
• 4.0 – Ataki od tyłu (Backstabs)
• 5.0 – Ogłuszanie(Stuns)
• 6.0 – Stygmaty(Stigmas)
o Lista Stygmatów (6.1)
o Rozszerzone Stygmaty (6.2)
• 7.0 – Umiejętności Frakcji
o Asmodian (7.1)
o Elyos (7.2)
• 8.0 – Trucizna(Poison)
• 9.0 – Podstawowe Statystyki
o Krytykale(Criticals) (9.1)
o Uniki(Evasion) (9.2)
o Zwiększanie szybkości ataku (9.3)
o Atak (9.4)
• 10.0 Socketing(Gniazda)
o Manastones (10.1)
o God Stones (10.2)
11.0 – Latanie(Flight)
o Umiejętności (11.1)
• 12.0 – Kontrola tłumu(Crowd Control (CC))
• 13.0 - Kieszonkowiec/Złodziej
• 14.0 - Tytuły
o Elyos (14.1)
o Asmodian (14.2)
• 15.0 - Profesje
• 16.0 - Broń
o Statystyki Bonusowe (16.1)
o Łuki (16.2)
• 17.0 – Spowalnianie, korzenie(Snares (Slows, Roots, Etc.))
• 18.0 – Używki(Consumables)
o Napary(Potions) (18.1)
o Skrole(Scrolls)(18.2)
o Żywność(Ford) (18.3)
o Pozostałe(18.4)

(1.0) Przegląd Ogólny:
Klasa [link widoczny dla zalogowanych]to archetyp “Łotrzyka” (Rogue) czy też “Złodzieja”(Thief) spotykany w Aion. Jak w większości gier posiadających tą klasę, odkryjesz że dwuręczna broń, niewidzialność I duża ilość fizycznych obrażeń są podstawowymi cechami tej klasy. Skrytobójcy(Assassins) opierają swoje działania na zadawaniu ogromnych ilości obrażeń w krótkim okresie czasu(„burst”) i ograniczeniu możliwości poruszania się swoich celów po przez używanie umiejętności zadających ogłuszenia.
- Assassin to jedna z dwóch specjalizacji, jakie możesz wybrać po osiągnięciu 10 lvl w głównej klasie [link widoczny dla zalogowanych] . Druga specjalizacja to [link widoczny dla zalogowanych].
________________________________________________
(2.0) Niewidzialność (Hide (Stealth)): Czy Assassin posiada umiejętność niewidzialności?
- Tak. Klasa Scout otrzymuje umiejętność [link widoczny dla zalogowanych] (lvl. 5), która jest w Aion odpowiednikiem "stealth", dostępna jest dla obu specjalizacji Assassin i Ranger na podstawowym poziomie(initial rank). Assassins aczkolwiek to jedyna specjalizacja, posiadająca umiejętność [link widoczny dla zalogowanych] (lvl. 34), która sprawia że niewidzialność jest o wiele trudniejsza do wykrycia i trwa nieco dłużej.
Czy śą jakieś inne umiejętności, które mogą być użyte w trakcie niewidzialności?:
NIE. Jak do tej pory nie ma umiejętności, przeznaczonych specjalnie dla przebywania w stanie niewidzialności ani żadnych dodatkowych bonusów do obrażeń/obrażeń krytycznych. Jakakolwiek umiejętność użyta w trakcie niewidzialności wyłączy ją.
________________________________________________
(3.0) Sygnety Pieczęci: Czym są sygnety pieczęci? Jak ich używać?
- Sygnety Pieczęci są często porównywane z “Combo Points” Rogue z WoW. W obu przypadkach mogą być stakowane(gromadzone)maksymalnie do poziomu 5 I po użyciu umiejętności sygnetu wszystkie nałożone pieczęci na cel zostają zużyte.
Jak się ich używa?:
- Im więcej pieczęci jest nałożonych na cel, tym większy efekt ich wybuchu(burst) na celu.

- [link widoczny dla zalogowanych] to przykład umiejętności wykorzystującej sygnety pieczęci. Jak widać z opisu im więcej sygnetów pieczęci ulegnie wybuchowi(burst), tym większa ilość obrażeń jakie zostaną zadane i większa szansa na ogłuszenie celu.

- Sygnety pieczęci są prawdopodobnie najtrudniejszym pojęciem w klasie Assassin i najtrudniejszą rzeczą do efektywnego wykorzystania(zaraz po rotacji i cooldownie). Nie każda umiejętność używa sygnetów pieczęci czy też aplikuje pieczęci,

- Sygnety pieczęci sumują się z umiejętnościami nakładania pieczęci innych Assassinów.
Jeśli jeden cel zaatakuje dwóch Assassinów, aplikacja zużywanie ich sygnetów pieczęci będzie liczona z tej samej puli i nadal podlegają ograniczeniu do 5 poziomu. Zatem obserwowanie, koordynacja, nakładanie i usuwanie sygnetów pieczęci jest raczej ważne w przypadku dwóch lub więcej Assassinów na jednym celu w tym samym czasie. Skupcie się na tym zagadnieniu.
(3.1) Nakładanie Pieczęci: Nakładanie jest metodą umieszczania pieczęci na twoim celu. Każda umiejętność umieszczająca pieczęć może zrobić to do określonego poziomu i poziom ten można znaleźć w opisie umiejętności. Dla porównania umiejętność:

[link widoczny dla zalogowanych]



Jak widać z opisu umiejętności umiejętność "Engrave Signet" może nakładać pieczęci do poziomu 3. Poziom pieczęci może wzrosnąć jednorazowo tylko o jeden poziomu na każdą użytą umiejętność. Są umiejętności nakładające pieczęci do 3 poziomu I takie, które nakładają do 5 poziomu. Dla przykładu:

[link widoczny dla zalogowanych]


Umiejętności, które nakładają pieczęci do 3 poziomu, po osiągnięciu limitu 3go poziomu nie są w stanie zwiększyć poziomu pieczęci na celu. Pozwala na to jedynie użycie umiejętności, która może podnieść poziom do 5. Aczkolwiek umiejętności pozwalające na podniesienie poziomu pieczęci do 5, mogą to zrobić od poziomu 1wszego aż do 5go. Uwarunkowania te utrudniają osiągnięcie 5 poziomu pieczęci i zmuszają bardziej do używania umiejętności w przemyślanej kolejności niż po prostu spamowania ich bez ładu i bez wysiłku by osiągnąć poziom 5.

Fotosik: Obrazek poniżej przedstawia grafikę 5 poziomowej pieczęci. Na poziomie 1 pojawia się tylko 1 kwadrat na 2 dwa itd. Różni się to od ikony debufów, którą można znaleźć na pasku debufów celu. Grafika trwa tylko przez 5-1 sekund zanim zniknie.



Obrazek poniżej przedstawia ikonki nałożonych pieczęci w znacznym powiększeniu w kolejności od 1 do 5(lewo-prawo):


________________________________________________
(4.0) Ataki od tyłu (Backstabs): Czy Assassin posiada umiejętność typu “Backstab?(Atak zadający dużą ilość obrażeń od tyłu i/lub może być wykonany tylko od tyłu)

- Tak. Assassin posiada dwa ataki, które zadają obrażenia od tyłu. Są użyteczne z każdej strony ale bonus uaktywni się tylko gdy atak zostanie w plecy twojego celu. Umiejętności te to:

(1st rank na LVL. 3)

[link widoczny dla zalogowanych]


i

(1st rank na LVL. 34)

[link widoczny dla zalogowanych]



Powyższe umiejętności są raczej bezużyteczne, jeśli nie zostaną zadane w plecy celu. Z uwagi na ich długi czas odnawiania, mądrze jest zadawać je celowi ogłuszonemu, uciekającemu lub
Nieświadomemu zbliżającego się ataku, tak by łatwo było zaatakować cel od tyłu.

Uwaga: Jest jeszcze trzecia umiejętność typu “backstab” aczkolwiek jest to umiejętność Divine Prayer I została wyłączona z listy z uwagi na wysoki poziom wymagań (50), DP (4000), oraz odnawialność (1 godzina). Być może kiedyś zostanie dodana .
________________________________________________
(5.0) Ogłuszanie(Stun): Czy Assassin posiada umiejętność ogłuszania?

- Tak. Assassin posiada 7 ogłuszeń jako Asmodian i 8 jako Elyos. Ogłuszenia są podstawowym narzędziem Assassina, które efektywnie uniemożliwia twojemu celowi ucieczkę, rzucanie czarów i zadawanie obrażeń. Ogłuszanie ułatwia ustawienie się na tyłach celu by wykonać niszczące ataki od tyłu, które mogą często przechylić szalę zwycięstwa każdej walki. W trakcie ogłuszenia cel jest niezdatny do wykonywania jakiejkolwiek akcji: casting’u, poruszania się, ale także pasywnej obrony poprzez blokowanie, unikanie czy blokowanie ataków, co pośrednio zwiększa obrażenia zadawane przez Assassina.

Z uwagi na ważność zagadnienia ogłoszeń u Assassina, istnieje osobny poradnik dotyczący ogłoszeń klasy Assassin, który można znaleźć na forum AionSource. Zaleca się zapoznanie z tym poradnikiem przynajmniej raz.[link widoczny dla zalogowanych]( następny do przetłumaczenia Razz)
________________________________________________
(6.0) Stygmaty(Stigmas): Czym są stygmaty? Ile ich dostanę? Skąd można je dostać?

- Stygmaty to umiejętności, które można używać tylko wtedy, gdy kamienie stygmatów (Sigma Stone) zostaną umieszczone w odpowiednim slocie(Sigma Slot) Po patchu 1,3 istnieje możliwość umieszczenia 3 dodatkowych kamieni stygmatów dających ogółem 8 po 50 poziomie postaci.
(6.1) Lista Stygmatów:
Poniżej pełna lista obecnie znanych stygmatów Assassina. Można je otrzymać na dwa sposoby: poprzez wykonanie questa lub drop. Lista ta powiększy się jak tylko ujawnione zostaną nowe Rozszerzone Stygmaty. Dodatkowo, jeśli jesteście ciekawi, jakie questy należy wykonać, lub jakie moby je dropią kliknijcie na nazwie kamienia.

Format: (Level) Nazwa umiejętności – Nazwa kamienia: Lokalizacja (Quest, Drop, lub Nieznane)

(20)[link widoczny dla zalogowanych] - [link widoczny dla zalogowanych] Quest

___

(20)[link widoczny dla zalogowanych] - [link widoczny dla zalogowanych] Drop

___

(22)[link widoczny dla zalogowanych] - [link widoczny dla zalogowanych]
___

(25)[link widoczny dla zalogowanych] - [link widoczny dla zalogowanych] Drop
___

(28.)[link widoczny dla zalogowanych] - [link widoczny dla zalogowanych] Nieznane
___

(34)[link widoczny dla zalogowanych] - [link widoczny dla zalogowanych] Nieznane
___

(37)[link widoczny dla zalogowanych] - [link widoczny dla zalogowanych] Nieznane

___

(37)[link widoczny dla zalogowanych] - [link widoczny dla zalogowanych] Nieznane

___

(44)[link widoczny dla zalogowanych] - [link widoczny dla zalogowanych] Nieznane
___

(44 Asmodian)[link widoczny dla zalogowanych] - [link widoczny dla zalogowanych] Nieznane
___

(44 Elyos Only) [link widoczny dla zalogowanych] - [link widoczny dla zalogowanych]
(44 Elyos Only) Light Burst Signet - Light Burst Signet I: Nieznane.
___

(4Cool[link widoczny dla zalogowanych] - [link widoczny dla zalogowanych]
(4Cool Escape - Escape I: Nieznane.


W przeciwieństwie do zwykłych umiejętności, których rank zwiększa się wraz z podnoszeniem poziomu twojej postaci, nowy rank stygmatu otrzymujemy po przez wykonanie questu lub drop. Nie można posiadać w użyciu różnych poziomów tego samego stygmatu w celu uniknięciu odnawiania(cooldown) umiejętności.

(6.2) Rozszerzone Kamienie Stygmatów:
Z nadejściem patcha 1,3 każda z klas uzyska dostęp do około sześciu nowych kamieni (umiejętności)stygmatów. Aby odblokować trzy dodatkowe sloty stygmatów trzeba będzie wykonać odpowiedni quest, wyświetlony poniżej. Tabela kamieni stygmatów po patchu 1,3 wygląda następująco:




Trzy sloty po prawej zaznaczone żółtym prostokątem to „Rozszerzone Sloty Stygmatów” Masz możliwość umieszczenia jakiegokolwiek kamienia stygmatu w slotach rozszerzonych, ale nie można umieszczać kamieni stygmatów rozszerzonych w bazowych 5 slotach po lewej.

Rozszerzone kamienie stygmatów są bardziej złożone niż kamienie bazowe i posiadają pewne wymagania konieczne by móc je używać, takie jak konieczność posiadania innych rozszerzonych lub bazowych stygmatów. Pozwoli to na zwiększenie różnorodności i dowolności w dostosowywaniu swojej postaci.

-Dokładny opis stygmatów i ich bonusów znajdziesz tutaj: [link widoczny dla zalogowanych]
-Dyskusja na temat rozszerzonych stygmatów, [link widoczny dla zalogowanych]
________________________________________________
(7.0) Umiejętności Frakcji: Czym są umiejętności Frakcji?
- Umiejętności Frakcji to unikatowe zdolności, które otrzymują Elyos I Asmodianie I których przeciwne frakcje nie posiadają. Nie dotyczy to umiejętności Divine Prayer obie frakcje dostają dwie zdolności unikalne dla klasy ich frakcji.

Umiejętność Asmodian:
(1wszy I jedyny rank na LVL. 42)


[link widoczny dla zalogowanych]

(1wszy rank na LVL. 45)

[link widoczny dla zalogowanych]


Elyos Skills:
(1wszy I jedyny rank na LVL. 42)


[link widoczny dla zalogowanych]

(1wszy rank na LVL. 45)


[link widoczny dla zalogowanych]


________________________________________________
(8.0) Trucizna: Czy Assassin posiada umiejętności zadające zatrucie?

- Tak. Posiadają dwa zatrucia do wykorzystania. Najważniejszą rzeczą a co często nie jest powszechnie znane to fakt, że zatruty cel nie może zainicjować latania. Aczkolwiek jeśli cel zostanie otruty w trakcie lotu nie przerwie to jego lotu ale będzie otrzymywał bonusowe obrażenia związane z zatruciem. Znaczy to, że jeśli przeciwnik będzie na ziemi i na terenie gdzie można latać to po zatruciu nie będzie w stanie rozwinąć skrzydeł, dopóki zatrucie nie zostanie wyleczone lub się nie skończy. Cel jednak będzie w stanie glide’ować(szybować – 2x space bar) Ogranicza to znacznie szanse ucieczki z pola walki.

- Do trucizny potrzebny jest odczynnik(reagent) [link widoczny dla zalogowanych], który jest dosyć tani I można go kupić od każdego „General Goods Merchant” niemal w każdym regionie gry. Umiejętności, jakie możesz użyć są następujące:

(1wszt rank na LVL. 16)

Apply Poison I
[link widoczny dla zalogowanych]


Powyższa trucizna jest bardzo przydatna zarówno w PvE jak i w PvP z uwagi na to, że nie tylko zadaje czasowo obrażenia celowi. Przy użyciu wraz z umiejętnością [link widoczny dla zalogowanych] zadaje całkiem przyzwoity bonus do obrażeń.

Druga umiejętność, która tak naprawdę jest Stygmatem i w którą należy się wyposażyć to:

(1wszy i jedyny rank na LVL. 2Cool

Deadly Apply Poison I
[link widoczny dla zalogowanych]
________________________________________________
(9.0) Podstawowe Statystyki: Jakich podstawowych statystyk używa Assassin i czego powinien szukać do przedmiotów i zbroi.
- Najbardziej ważne dla assassina statystyki to bez wątpienia: Physical Cit.(obrażenia krytyczne), Attack Speed Increase(zwiększenie szybkości ataku), Evasion(uniki), and Attack(w sensie siła ataku).
(9.1) Physical Crit.:
Physical Crit. To kluczowa statystyka dla assassina i to ona tworzy różnicę pomiędzy dobrą a złą postacią klasy assassin. Za każde 10 punktów Critical otrzymujemy około ~1% szansy na obrażenia krytyczne. Więc jeśli osiągniesz poziom 400 punktów, to w rezultacie otrzymasz około ~40% szansy na obrażenie krytyczne.
Po osiągnięciu 400 punktów przelicznik nieco się zmienia. Każdy dodatkowy punkt powyżej 400 punktów daje nam tylko połowę punktu crit. Więc 10=0,5% zamiast spodziewanego 1%. Znaczy to z kolei, że posiadanie 450 punktów crit. Osiągamy współczynnik około 42,5% szansy na obrażenia krytyczne.

W skrócie. Im szybciej uda ci się osiągnąć i utrzymać 400+ szansy na crit. tym lepiej. Zauważysz też znaczny wzrost skuteczności w zabijaniu przy wzroście wskaźnika punktów krytycznych.
.
**WAŻNE**:

Po wprowadzeniu patcha 1,3(wersja NA/EU) modyfikator obrażeń krytycznych(NIE WSKAŹNIK) na obu miecz/sztylet został obniżony. Dokładna liczba jest nieznana, ale pogłoski mówią o 2,2x(z 2,5)
(9.2) Uniki:
Uniki to główna metoda obrony klasy Assassin. Z powodu niskiego poziomu obrony fizycznej, Assassini muszą skupić się na uniknięciu możliwie dużej liczby ataków. Uniki(Evasion) nie wpływają na szansę uniknięcia lub wytrzymania efektu czaru. Sugeruje się jednak, że jak tylko osiągnie się wysoki poziom wskaźnika Physical Crit. by skupić się na unikach. Jest wiele debat na temat skuteczności uników w PvP, ale z osobistego doświadczenia wiem, że jest bardzo, bardzo wysoka.

(9.3) Zwiększenie Szybkości Ataku:
Statystyka ta odpowiada za zwiększenie prędkości, z jaką atakujesz za pomocą auto-atack i nałożeń stygmatów. Statystyka ta jest raczej mało znana, ale można za pomocą umiejętności i naparów(potions) osiągnąć poziom do około 65%. Ponadto, jeśli używasz dwóch broni, ze statystyką +szybkość ataku tylko ta z wyższym wskaźnikiem się liczy.(nie są one sumowane)

- Obecnie statystyke można spotkać na kilku broniach (jak np: [link widoczny dla zalogowanych]), kilku parach rękawic(jak np: [link widoczny dla zalogowanych]), a także kilku tytułach.
- Im szybciej atakujesz, tym szybciej jesteś w stanie nałożyć pieczęci a także zwiększyć ilość “białych” obrażeń ze zwykłych ataków(auto attack)

(9.4) Atak:
Wskaźnik ataku to nic innego jak ilość obrażeń, jakie jesteś w stanie zadać.
Im wyższy wskaźnik ataku, tym mocniej będziesz uderzał atakami zwykłymi a także atakami pochodzącymi z umiejętności. ([link widoczny dla zalogowanych] jest przykładem umiejętności, na którą nie wpływa twój wskaźnik ataku.

**WAŻNE**:
Podczas używania broni offhand’owej (takiej jak: [link widoczny dla zalogowanych]), bonus liczony jest bezpośrednio dla obu broni, głównej i offhand’owej. Na przykład, jeśli bazowy atak twojej głównej broni równa się 100 i wyposażysz postać w broń offhand’ową zobaczysz wskaźnik 110, za który odpowiadać będzie +5 atack enchantment
________________________________________________
(10.0) Socketing(gniazda): Co powinienem umieścić w gniazdach?
W gniazdach powinieneś umieszczać kamienie posiadające poniżej wymienione statystyki.

- Skup się w głównej mierze na wskaźniku Physical Crit. Większość graczy nie odchodzi od
wyposażenia gniazd (sockets)postaci maksymalnie w crit dopóki nie osiągną wysokiej wartości wskaźnika(350-400+ przynajmniej) i dopiero wtedy zaczną używać kamieni z Unikami(Evasion) ale powinno to nastąpić w znacznie późniejszym okresie(lvl postaci 35+)

- Eksperymentuj ze swoimi statystykami, by znaleźć odpowiedni dla siebie stosunek wskaźników Uniki/Crit. Pamiętaj natomiast by wskaźnik crit zawsze znacząco przewyższał wskaźnik uników. W końcowym rozrachunku im wyżej będziesz w stanie podnieść obie statystyki, tym lepiej.

(10.1) Manastones: Jakich dokładnie kamieni powinienem użyć na jakiej części wyposażenia i na jakich poziomach?
- Mądrze jest użyć tylko kamienie 4 poziomu średnio aż do poziomu 20 postaci i tylko na zielonych przedmiotach, które będziesz używał przez jakiś czas. Nigdy nie trać kamieni z crit na białym przedmiocie, nigdy! Później to już wedle uznania gracza.

- Możesz użyć alchemii i transformować kamienie(manastones) w znacznie lepsze(8ki, 9ki, 11ki, 12ki) I zachować je na wyższe poziomy swojej postaci albo użyć ich na swoim ekwipunku, który będziesz używał przez dłuższy czas. Decyzję o tym, jaki przedmiot będziesz używać przez dłuższy czas możesz podjąć rozglądając się, pytając czy też w końcu korzystając z serwisów takich jak: [link widoczny dla zalogowanych] by sprawdzić, do jakiego ekwipunku będziesz miał dostęp w przyszłości na wyższych poziomach.
(10.1) God Stones(Boskie Kamienie):
W dużej mierze są jak Manastones, ale znacznie trudniejsze do zdobycia no i oczywiście znacznie potężniejsze. Użyte na broniach nadają im specjalną poświatę czy też wizualny efekt.

Możesz znaleźć listę kamieni [link widoczny dla zalogowanych] lub spojrzeć na [link widoczny dla zalogowanych] temat, by sprawdzić listę God Stones z efektem ogłuszania.
________________________________________________
(11.0) Latanie: Jak Assassin sprawdza się w walce powietrznej? Jakie zdolności otrzymuje w trybie latania?
- Jest to bardzo ważne i często zadawane pytanie, nad którym trwają ciągłe debaty.
Assassin oczywiście nie pragnie by jego cel żył zbyt długo by móc się choćby poruszyć, tym bardziej wzbić się w powietrze,(co może uniemożliwić użycie trucizny), przy czym radzą sobie całkiem nieźle w trakcie walki w powietrzu. Istnieje kilka zdolności, które mogą być użyte wyłącznie w walce powietrznej.
- Jedną z cenniejszych dla assassina do użycia w trakcie latania opcji jest łuk. Zdobądź dobry łuk i popracuj nad szybkim przełączaniem broni + auto atak a będziesz znacznie groźniejszy w powietrzu.
(11.1) Umiejętności(Flight Abilities):
Assassin posiada dwie pasywne umiejętności(jednej nie trzeba aktywować) w trakcie przybrania formy latania. Pierwsza to [link widoczny dla zalogowanych] dająca dodatkowo 50 (5%) wskaźnik crit w trakcie postawy lotu. Druga [link widoczny dla zalogowanych], zwiększa szybkość lotu Assassina o 20 a także 10 STR/AGI do kilku innych statystyk. Chociaż na poziomie 25 wszyscy otrzymują podobne zwiększenie szybkości latania jest to nadal warte wspomnienia,
[link widoczny dla zalogowanych], który sumuje się z wyżej wymienionymi “błogosławieństwami” tak jak [link widoczny dla zalogowanych] i przedmioty, sprawia, że doścignięcie ludzi czy też ucieczka z pola bitwy jest o wiele prostsza dla assassina w porównaniu z innymi klasami.
W końcu ogłuszenie działające tylko na przeciwników lecących [link widoczny dla zalogowanych].

Jeśli zsumować wszystkie aspekty, jakimi dysponuje assassin w trakcie lotu objawia się on jako budzący grozę powietrzny wojownik. ________________________________________________
(12.0) Kontrola tłumu(Crowd Control (CC)): Czy the Assassin posiada jakikolwiek umiejętności CC?
- Nie. Jak dotąd nie ma takowych umiejętności.
________________________________________________
(13.0) Kieszonkowiec/Złodziej: Czy Assassin posiada zdolność kieszonkowca i złodzieja w Aion?
- Nie. Aż do ostatnich patchy [link widoczny dla zalogowanych], Assassin nie ma żadnej metody przywłaszczania sobie cudzych przedmiotów. Nie było też żadnych informacji na temat tego czy kiedykolwiek takowe posiadać będzie.
________________________________________________
(14.0) Tytuły: Czym są tytuły? Jaki powinienem używać jako Assassin?

Czym są tytuły?
Tytuły są niczym innym jak po prostu tytułami. Tam gdzie normalnie znajduje się nazwisko, pojawia się tytuł. Tytuły oferują bonusy, które mogą być całkiem przydatne. Spójrz na przykład poniżej.


( Imię postaco powyżej to “Fatal Fool” –większość ludzi nie posiada spacji pomiędzy imionami co sprawia, że część imienia“Fatal” wydaje się tytułem sam w sobie.Część oznaczona prostokątem jest tytułem.
Otrzymujemy je jako nagrodę za wypełnienie łańcucha trudnych questów lub dokonanie wielkich czynów takich jak zabicie konkretnego bossa, czy też osiągnięcie mistrzostwa w jakiejś profesji. Bonusy i nazwy są unikalne dla każdej frakcji. Niektóre tytuły przydatne są bardziej konkretnym klasom, lub używane są jedynie dla samej ich nazwy. Dla przykładu Sorcerer(mage) nie będzie używał tytuły „Export Fisher”, który zwiększa accuracy(precyzje) dla innego powodu niż sama nazwa tytułu, ponieważ magowie używaja „Magic Accuracy” gdyż poprzednie jest używane tylko przez postaci typu mele.
Jakiego tytułu użyć jako Assassin?:
- Jako Assassin powinieneś użyć najlepszego tytułu, jaki msz do dyspozycji, Jeśli posiadasz tylko jeden tytuł lepiej użyć go niż nie używać w ogóle. Jeśli natomiast masz wiele tytułów skup się na użyciu tytułu zwiększającego jeden lub wiele z twoich 3 bazowych atrybutów, czyli oczywiście: Physical Crit., Evasion, i Attack.

Na wyższych poziomach postaci musisz wybrać pomiędzy wysokiego poziomu tytułami zwiększającymi Szybkość ataku, Szybkość latania i zwiększenie Szybkości. Są to idealne tytuły i mają znacznie większy wpływ na grę niż np.+3crit lub atak.
- Na początku twoje tytuły będą bardzo ograniczone z uwagi na questy jakie będziesz wykonywać. Nie można osiągnąć konkretnego tytułu z uwagi na ograniczenia poziomu postaci questów. Jeśli dla przykładu masz poziom postaci 12 i pragniesz uzyskać tytuł za wykonanie questa, do którego potrzebny jest kontakt z NPC w abbys nie będziesz w stanie go uzyskać z uwagi na fakt, że twoja stopa nie może stanąć w Abbys przed osiągnięciem 25 poziomu postaci.

(14.1) Tytuły Elyos:
Opiszę trzy ważne tytuły Elyos Assassin. Pełną listę można znaleźć [link widoczny dla zalogowanych]

(LVL. 14) - Bottled Lightning - [link widoczny dla zalogowanych] - +3% speed

(LVL. 25/45) - Heroic - Quest Chain: [link widoczny dla zalogowanych] - +4 Physical Critical Hit, +1 Physical Att, +1% Atk Speed

(LVL. 25+) Sewing Expert - Reach 450 sewing - +52 Maximum HP, +3 Flight Time, +3% Flight Speed, +6% Speed (To mój ulubiony tytuł Elyos na PvP)

(14.2) Asmodian Titles:
Opiszę trzy ważne tytuły Asmodian. Pełną listę można znaleźć [link widoczny dla zalogowanych]

(LVL. 14) Mosbear Slayer - Quest: [link widoczny dla zalogowanych] - +2 Evasion(uniki)

(LVL. 21) Postal - Quest Chain: [link widoczny dla zalogowanych] - +4% speed increase.

(LVL. 25/45) Heroic - Quest: [link widoczny dla zalogowanych] - +52 Maximum HP, +3 Flight Time, +3% Flight Speed, +6% Speed (To mój ulubiony tytuł Asmodian na PvP)
________________________________________________
(15.0) Profesje: Jaka jest najlepsza profesja dla Assassina? Na PvP? For PvE? Do zarabiania pieniędzy?
- By zaoszczędzić sporo czasu, podsumuję następujące informacje w jeden główny punkt.
Wybierz profesję która najbardziej odpowiada twoim osobistym preferencjom i założeniom.
Podążając za potrzebami przyjaciół, legionu i wymogami serwera. Nie przejmuj się tym co inni ludzie klasyfikują jako profesje PWE czy PvP ponieważ w Aion każda profesja jest na swój sposób nieoceniona.
Jeśli odczuwasz potrzebe pełnego zrozumienia tego, co powyżej napisałem zapraszam do przeczytania pełnego wyjaśnienia.

Jaka jest najlepsza profesja dla Assassina?

- Pomimo krążących pogłosek że nie ma definitywnie „najlepszej profesji” dla Assassina.
- Despite circulating rumors there are no definitive "best professions" for an Assassin. Powodem jest, że najlepsze profesje będą zawsze względne i bardzo subiektywne. Względne
w takim sensie, że wartość tych profesji będzie bezpośrednio łączyła się z dobrami na twoim serwerze. Subiektywne w odniesieniu do tego że posiadanie profesji ma różny cel i znaczenie dla wielu osób. Niektórzy ludzie będą chcieli być samowystarczalni, inni będą liczyli na zarobek inni z kolei będą chcieli połączyć obie funkcje.

- Od wprowadzenia patcha 1.3 będzie możliwość rozwinięcia dwóch profesji do poziomu 450, więcej nie będzie konieczności skupiania się tylko na jednej.

Profesje dla PvP i PvE:
- PvP – Informacja z przed patcha dotycząca profesji mówi o tym by zawsze pierwszą profesją była Alchemia(Alchemy), następnie Gotowanie(Cooking) Zgadzam się, że napary(potions) i skrole są niezbędne na PvP i nie ma po prostu sposobu by to obejść. Bonusy z Gotowania są ogromne dla PvP i przydatne na PvE. Problem w tym, że niezliczona ilość ludzi myśli w ten sposób w odniesieniu do profesji PvP. Znaczy to, że będzie mnóstwo osób uprawiających to rzemiosło. Będą to przyjaciele, kumple z legionu czy też osoby robiące to tylko dla podnoszenia poziomu umiejętności(skill up) lub zapłaty. Nie ważne kto będzie wytwarzał napary i skrole, skoro trzeba będzie dostarczać materiałów potrzebnych do ich wytworzenia.
Poza tym nabywanie żywności i naparów u brokera czasem bywa o wiele prostsze/szybsze niż wytwarzanie ich, jeśli dysponujesz pieniędzmi z karmienia i sprzedaży przedmiotów dla innych profesji.
PvE/Zarabianie pieniędzy:
- Każda I wszystkie profesje w grze będą użyteczne w PvE. Jeśli jesteś w stanie wytworzyć miecz, zostanie on wykorzystany bez względu na to czy walczysz z mobami czy graczami. Oczywiście będzie też zapotrzebowanie innych graczy na ten miecz, więc będziesz w stanie sprzedać go za sporą sumke.
________________________________________________
(16.0) Wybór broni: Jaki jest ogólnie najepszy typ broni(Sword/Dagger) dla Assassina? Dla głównej broni? Dla broni Off-Hand? Czy można używać łuków?

Jaki rodzaj broni mele powinienem użyć?:
-Wybór broni dla assassina jest bardzo subiektywny i zależny od sytuacji. Najbardziej logiczna odpowiedź to by używać najlepszej(w oparciu o statystyki) broni jaką dysponujesz bez względu na jej typ. Im większy będziesz mieć poziom postaci, tym bardziej będzie to stawać się prawdą. Jeśli używasz swoich zielonych questowych sztyletów(daggers) z poziomu 10 ([link widoczny dla zalogowanych]) na poziomie 18 i nagle otrzymasz 18 poziomu miecz(Word) (np. [link widoczny dla zalogowanych]), oczywistym wydaje się wybór miecza, gdyż niepotrzebnie cierpisz z powodu dużej różnicy w obrażeniach obu broni.
Czy jest definitywnie najlepszy typ broni dla Głownej i Off-Hand’owej broni?:
- NIE. Jak już powyżej wspomniałem statystyki broni decydują o wyborze typu. Aczkolwiek
jeśli kierujesz się typem ulepszenia w broni to już wtedy jest to zupełnie inna historia. Na niższych poziomach powszechne jest używanie Sztyletu w MH(głownej) i Miecza w OH(off-hand). Powodem tego jest fakt, że sztylet ma podwójny wskaźnik obrażeń krytycznych(bazowo 100) miecz(bazowo 50) i po prostu tracił byś zbyt wiele na niższych poziomach(1-25ty) niż na wyższych (30-50). Ponadto miecz uderza mocniej niż sztylet, więc posiadanie mocniej uderzającego przedmiotu w OH jest dobrym rozwiązaniem, jako że dwuręczność sprawia, że zamach wykonujesz dwiema rękami w niemal tym samym czasie niezależnie jedna od drugiej.

- Bonusowe statystyki mogą również być decydującym czynnikiem wyboru broni. Mechanizm ten zostanie opisane w dalszej sekcji.

(16.1) Statystyki Bonusowe: Jakie są bonusowe staty broni? Jak działają?

Jakie są bonusowe staty broni?:
Są to dodatkowe staty, głownie spotykane w zielonej jakości broniach( i wyżej). Odsyłam do obrazka poniżej dla lepszego zrozumienia zagadnienia.



Regularnie spotykane staty w każdym typie broni można zobaczyć w nibieskim prostokącie
Bonusowe staty znajdują się w czerwonym prostokącie I spotykane są tylko w określonych broniach.

Jak działają bonusowe staty?:

- Są one dosyć unikalne w sposobie działanie z twoją dwuręcznością. Jeśli spojżysz na bonusowe staty powyższego obrazka zobaczysz, że ta konkretna broń posiada Physical Crit, Physical Attack I Attack Speed. Dodatkowo są też inne statystyki takie jak chociażby Parry(parowanie), Accuracy(dokładność, skuteczność), HP, i MP.

- Staty bonusowe odnoszą się do OBU broni (MH iOH) bez względu w której ręce trzymasz broń. Ogrywa to znaczącą rolę przy wyborze broni. Oznacz to, że jeśli twój offhand Word dodaje +10 physical atak, otrzymasz ten bonus do swojej MH i OH.
Jest jednak wyjątek dotyczący tego jak liczona jest szybkość ataku(Atak Speed) w przypadku dwuręczności. Jeśli używasz dwóch broni z bonusem Attack speed Increase tylko największy wskaźnik będzie wzięty pod uwagę a drugi zostanie kompetnie zignorowany. Każda inna statystyka użyta dla obu dłoni będzie się kumulować.
(16.2) Łuki: Czy możemy ich używać? Z jaką skutecznością?

Czy możemy ich używać?
Tak. Używanie łuku jest przypisane dla Szkoły Scout. Ponieważ Assassin pochodzi z tej własnie szkoły, może używać łuków. Chociaż nie jest podstawową bronią Assassina, jak w przypadku Ranger’a to nadal jest ważny..
Jak je wykorzystać?
Tak jak Sztylety i Miecze i sprawność dwuręczności jesteśmy w stanie podnosić rank(poziom) sprawności posługiwania się łukiem. Zwiększa to nasze obrażenia w trakcie gdy zwiekszamy poziom swojej postaci i zarazem sprawności(lvl up). Było by niemądrze nie wykorzystać nie baywać nowych stopni rank.
-Łuki to znaczący zasób dla Assassina, przy pościgu uciekającego celu. Jeśli ktoś wzbije się w powietrze i ma niski poziom życia, często możesz dobić go właśnie za pomocą łuku nawet zanim do niego dolecisz. Poza tym jeśli uciekasz przed kimś czekająć na odnowienie się jakiejś umiejętności czy też naparu, grad strzał na przeciwnika może wiele zmienić. Każdy dobry assassin będzie miał ze sobą łuk i to dobry łuk.

- Auto attacks łuku mogą być używane podczas biegania I latania
________________________________________________
(17.0) Spowalnianie(Snares (Slows, Roots, Etc.)): Czy posiadamy umiejętności powodujące spowalnianie?
- Nie. Aż do patcha 1.3 Jesteśmy kompetnie pozbawieni jakiegokolwiek typu umiejętności powodującej spowalnianie. Dla tego też Assassin posiada więcej ogłoszeń niż inne klasy i musi na nich polegać i zrekompensować tym brak spowalniania.
- Z uwagi na zmienną naturę gier typu MMO, I częste zmiany, modyfikacje I dodawanie umiejętności, spowalniamie nie jest definitywnie poza tematem klasy assassina.
________________________________________________
(18.0) Używki(Consumables): Co robią? Czy ich używać?Których? Gdzie je dostane?

Co robia?
- Używki są każdym przedmiotem, który używasz :konsumujesz” dla różnych efektów. Po użyciu używki, oryginalny przedmiot znika. [link widoczny dla zalogowanych], [link widoczny dla zalogowanych], i [link widoczny dla zalogowanych] to trzy głowne type używek w Aion.
Czy ich używać?:
Tak! Używki są prawdziwie niezastąpione, gdy przychodzi czas na PvP i potrafią być równie ważne w trybie PvE. Znacznie wpływają na szybkość lvl’owania i zwiększania przeżywalności.
Niektóre moby i niektóre questy, które mogły by się wydawać nie do zrobienia w pojedynke przez Assassina okazują się możliwe przy odpowiednim użyciu naparów życia(hp potions).
Jeśli spotykasz się z innym graczem na PvP, efektywne używanie naparów natychmiast daje sporą przewagę. Po osiągnięciu poziomu 20’go każdy assassin zawsze powinien mieć przy sobie spory zapas stakowalnych przedmiotów.

Gdzie je dostane?
Istnieje pięć sposobów pozyskania używek. Pierwsza(najpopularniejsza) pochodzi z [link widoczny dla zalogowanych], i [link widoczny dla zalogowanych] Drugie żrudło to NPC Food Merchant i Potion Merchant. Mniej pospolite źrudło to dropy z mobów i nagrody z questów(chociaż otrzymuje się całkiem sporą ilość w początkowych questach)

Jednakże, ostatni sposób uzyskania używek to otrzymać je od sprzedawców w Abbys. Najlepsze używki w grze są kupowane właśnie od sprzedawców w Abbys za punkty Abbys.
Minusem ich jednak jest spory czas odnawiania się ich(cooldown) i oczywiście fakt, że spędzamy na nie punkty abbys, za które możemy kupować również zbroje i broń.
Jakie powinienem nośić?
Nie każdą używka jest aż tak użyteczna dla Assassina, więc powinieneś wiedzieć wiedzieć jakie stokować(gromadzić) by zaoszczędzić czas i pieniądze.
Najważniejsze używki dla assassina to napary, i oto są główne które powinny być noszone zawsze:


(18.1) Potions: Zacznę od naparów najniższego poziomu, gdyż do takich właśnie na początku będziesz mieć dostep. Wraz z lvlowaniem i znacznie większą ilością kinah i abbys points oczywiście będziesz chciał używać mocniejszych.

(Leczenie /Oczyszczanie) - [link widoczny dla zalogowanych] - 30s cooldown. Bez wątpienia najważniejszy napar do noszenia. Ten poręczny napar leczy truciznę( mając truciznę nie możesz latać)więc łykaj I fruń jak najdalej, korzenie(roots), spowalnianie(slow), DoT’s(Damage oper time-popularnie czasówki)i wiele innych stanów i kondycji. Napar ten może uratować życie tobie i innym częściej niż ci się to wydaje.
** Jeśli jesteś uziemiony(korzenie-roots) nie jesteś w stanie użyć Ambush lub Dash Attack, więc zawsze najpierw leczący łyknij napar(cure potkę) **.

(Czas Lotu) - [link widoczny dla zalogowanych] - 30s cooldown. W trakcie podróżowania po abbys, ścigania czy uciekania przed celem, czy też gromadzenia aetheru, posiadanie wystarczającego czasu latania jest kluczowe. Skończenie się czasu lotu często jest głownym powodem różnicy pomiędzy dogonieniem celu i zabiciem go a spadnięciem i śmiercią

(Natychmiastowe leczenie) - [link widoczny dla zalogowanych] - 30s cooldown.. Życie jest dobre, I wszystko w temacie .

(Leczenie czasowe AKA HoT) - [link widoczny dla zalogowanych] - 30s cooldown. Jest bardzo dobre do użycia zaraz gdy tylko zaczniesz otrzymywać obrażenia. Z uwagi że posiada osobny cooldown niż inne napary, może być bardzo efektywne.

(18.2) Skrole: Aktualny wzrost wartości na tych skrolach nie jest dokładny w Aion Armory.
(Szybkość Lotu) - [link widoczny dla zalogowanych] – Kumuluje się z przedmiotami a także z bloodlust’em. To konieczność dla każdego poważnie myślącego łowcy w abbys.

(Szybkość Biegania) - [link widoczny dla zalogowanych] – Opdowiednik powyższego skrola również kumuluje się z przedmiotami I blodlust’em. Kumuluje się również z transformacjami, który jest jego najlepszym przyjacielem podczas polowania rifcie.

(Absorbcja Obrażeń) - [link widoczny dla zalogowanych] –Użyty przed kilkoma efektami ogłuszenia(takimi jak Ambush), może całkowicie zanegować efekt ogłuszenia. Pełna lista ogłoszeń znajduje się w innym poradniku.

Są także skrole odporności na magię, uniki, obrażenia krytyczne i są równie użyteczne I potrzebne.[/img]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.klanoldboys.fora.pl Strona Główna -> Spam Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin